Mi kerüljön az esküvői meghívóra?
Olyan egyértelműnek tűnik, hogy mit kell írni egy esküvői meghívóra. De amikor az ember oda kerül, hogy megírja a saját esküvői meghívóját, hirtelen alig jut eszébe bármi, ismerős? Emlékszem, hogy a saját esküvőnk szervezésekor sokáig kutakodtam, mire sikerült megtalálnom minden szükséges infót. Ezért összegyűjtöttem egy helyre őket, így nektek már könnyebb lesz :) Először is el kell dönteni, hogy milyen fajta meghívót szeretnénk összeállítani.

Save the date
Ide csak a legalapvetőbb infók kellenek:
- a nevetek
- az esküvő dátuma és esetleg helyszíne
A helyszín kapcsán nem gond, ha még esetleg nincs meg a pontos lokáció, de a várost már érdemes megadni, hogy tudjanak vele számolni a meghívottak.
Egyoldalas meghívó
Egy oldalra nem sok minden fér ki úgy, hogy ne legyen túlzsúfolt, ezért meg kell válogatni, mik azok az információk, amiknek mindenképp szerepelnie kell egy egyoldalas meghívón. Amit szerintem mindenképp érdemes feltüntetni:
- a nevetek
- pontos időpont (dátum + kezdés időpontja)
- helyszín (templom/polgármesteri hivatal/rendezvényhelyszín)
Kétoldalas meghívó
A kétoldalas meghívó tulajdonképpen az egyoldalas meghívó kibővített változata. Úgyhogy a korábban említettekkel együtt, ezeknek érdemes rákerülni a kétoldalas meghívóra:
- a nevetek
- pontos időpont
- helyszín
- idézet
- ajándék (érdemes tisztázni ennek a módját a későbbi félreértések elkerülése végett)
- visszajelzés (hol és meddig tudnak visszajelezni a részvételükről)
